Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Έχω εξαντλήσει όλες τις πηγές μου


Όχι λοιπόν δεν θ´ αντέξουμε. Αυτή είναι η δικιά μου άποψη.

Ανεργος κι εγώ 18 μήνες τώρα, πέρασα όλα τα στάδια παρακολουθώντας τηλεόραση, ψάχνοντας αγγελίες, στέλνοντας βιογραφικά, ακολουθώντας διαδηλώσεις, συμμετέχοντας σε συνελεύσεις και πάλι ξανά από την αρχή, τηλεόραση, αγγελίες, βιογραφικά, διαδηλώσεις....

Όχι δεν θα αντέξω / αντέξουμε ούτε μέχρι το καλοκαίρι.

Στην τσέπη μου δεν υπάρχει ούτε φράγκο και σε όλους γνωστούς συγγενείς και φίλους όλο και κάτι χρωστάω. Το έχω εξαντλήσει κι αυτό. Έχω εξαντλήσει όλες τις πηγές μου.

Τώρα πλέον δεν ανησυχώ. Πέφτω και κοιμάμαι ήσυχος, ανακουφισμένος που την έβγαλα καθαρή κι αυτή τη μέρα. Από βδομάδα θα μου κόψουν το κινητό, και τον επόμενο μήνα το Ίντερνετ και το σταθερό τηλέφωνο. Για τα χρέη στις τράπεζες, στην εφορία και στα ταμεία, καρφί δε μου καίγεται.

Όχι, δεν θα αντέξω άλλο, το ξέρω.

Το μόνο που δεν ξέρω είναι ποιος θα βγει κερδισμένος από τη δικιά μου καταστροφή.
Αλέξανδρος , 37 χρ.

Πηγή: imerologioanergou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου