Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

Ερωτευμένος με την Μαργαρίτα (Εξουσία)

mpempaΚαλησπέρα Πιτσιρίκο.

Διάβασα το κείμενό σου «Η εξουσία είναι η δεύτερη γυναίκα που γνώρισε ο Αλέξης Τσίπρας στη ζωή του» και βρήκα την ευκαιρία να σου πω μία αληθινή ιστορία που συνέβη πριν 7 χρόνια.
  

Όπως σου έχω γράψει και παλιότερα, στο σπίτι μου έχω ένα σκυλί.


Στην πολυκατοικία που μένουμε έχουμε και μία κοινόχρηστη. Την Μαργαρίτα.


Πριν 5 χρόνια είχαμε και την Νταίζη ως κοινόχρηστη, αλλά δυστυχώς κάποιος Έλληνας ψηφοφόρος είχε ρίξει φόλα στο βουνό και το σκυλί πέθανε, παρ’ όλες τις προσπάθειες που κάναμε για 10 μέρες να την σώσουμε.


Η Μαργαρίτα εμφανίστηκε στην πολυκατοικία πριν 13 χρόνια. Την μαζέψαμε, την ταίσαμε, την εμβολιάσαμε και την βάλαμε στον κοινόχρηστο χώρο μαζί με την Νταίζη.
Στις αρχές, η Νταίζη δεν γούσταρε καθόλου.


Ήταν ήδη 3 χρόνια στην πολυκατοικία και δεν ήθελε παρέα στον χώρο της. Γυναίκα κιόλας η άλλη, καταλαβαίνεις…


Με τον καιρό, την δέχτηκε και πλέον κοιμόντουσαν μαζί μέσα στην πολυκατοικία.


Η Νταίζη είχε κάνει ήδη 2 γέννες και την είχαμε στειρώσει.Τα κουτάβια της, αφού μεγάλωσαν λίγο, τα δώσαμε για υιοθεσία.

Η Μαργαρίτα λοιπόν, 40 κιλά πλέον σκυλί, κάποια στιγμή της ήρθε περίοδος.


Και ως γνωστόν, όταν τα θηλυκά σκυλιά αδιαθετούν, τα αρσενικά κάνουν πάρτι.


Κάπου εκεί λοιπόν εμφανίζεται ο Πειρατής.


Ο Πειρατής -τον ονομάσε έτσι ο πατέρας μου επειδή το ένα του μάτι ήταν κατάμαυρο- ήταν ένας τεράστιος σκύλος. Καμιά 50αριά κιλά. Αλάνι του βουνού που έχουμε απέναντι. Αφεντικό όλων των σκυλιών του βουνού.


Μύρισε την Μαργαρίτα και αυτό ήταν. Έρωτας κεραυνοβόλος, φίλε Πιτσιρίκο. Έρωτας.


Ήταν χειμώνας. Κρύα, βροχές και χιόνια.


Η Νταίζη με την Μαργαρίτα το βράδυ μέσα στην πολυκατοικία. Ο Πειρατής καθότανε έξω από την πόρτα, καθισμένος στα δύο του πόδια και περίμενε υπομονετικά.


Την κοίταζε από το τζάμι της πόρτας, τρέχανε τα σάλια του και όλο το βράδυ εκεί.


Με βροχές, με κρύο, με αέρα, με χιόνια ο Πειρατής εκεί. Δεν πήγαινε πουθενά.


Φαντάζομαι έλεγε από μέσα του «Μωρή κάργια δεν θα βγεις έξω; Θα σου δείξω εγώ τι πάει να πει εξουσία».


Την περίμενε μέχρι το πρωί που θα τους άνοιγα την πόρτα να βγουν έξω.


Κάθε πρωί που άνοιγα, ο Πειρατής ορμούσε να την φιστικώσει. Πάντα προλάβενα και τον έδιωχνα.


Ένα πρωί όμως ο Πειρατής μου την έφερε. Πάω να ανοίξω την κεντρική είσοδο και ο Πειρατής δεν ήταν εκεί.


Λέω, βαρέθηκε και την έκανε για άλλα λιμάνια.  
Πριτς!!! Ήταν κρυμμένος στην εξώπορτα της διπλανής πολυκατοικίας. Και όπως ήμουν άνετος εγώ, τσακ ορμάει στην Μαργαρίτα από πίσω και αυτό ήταν.


Σκέφτηκα κάποια στιγμή να τον τραβήξω από πίσω της, αλλά μετά σκέφτηκα και είπα «Αντώνη μην τα βάλεις μαζί του. Καλύτερα να γκαστρωθεί η Μαργαρίτα παρά εσύ».


Και έτσι, η Μαργαρίτα ύστερα από λίγο καιρό έκανε 9 (!!!) τεράστιους κούταβους. Μόλις μεγάλωσαν και αυτά, ευτυχώς βρέθηκαν 9 καλοί άνθρωποι και τα πήραν.


Ο Πειρατής έκανε το χρέος του. Μετά πέρναγε μόνο σαν περαστικός από την πολυκατοικία. Την έβλεπε για λίγο την Μαργαρίτα, της έκλεινε το μάτι και μετά την έκανε.


Ύστερα από μερικά χρόνια και αφού η Νταίζη είχε πεθάνει από την φόλα ενός καλού Έλληνα ψηφοφόρου, έμαθα ότι πέθανε και ο Πειρατής.


Παρόλο που ήταν μεγαλώσομο σκυλί, έζησε πολλά χρόνια. 16!!! Σε ανθρώπινα είναι κοντά στα χρόνια του Μητσοτάκη.


Η Μαργαρίτα είναι ακόμη εδώ. Φύλακας πιστός, πιο κούκλα από ποτέ και ώριμη. Κοντεύει 13 χρονών.


Συμπέρασμα: Φίλε Πιτσιρίκο, ο Αλέξης ο Τσίπρας δεν πρόκειται να πάει πουθενά. Θα μείνει εδώ μέχρι να μας γ@μήσει όλους.


Είναι τόσο μεγάλος ο έρωτας για την εξουσία που δεν θα κουνηθεί για κανέναν λόγο.
Δεν πάει να χιονίζει, δεν πάει να βρέχει,δεν πάει να κάνει κρύο. Θα είναι εδώ για να μας γ@μήσει όλους. Και από παντού.


Μέχρι να τον διώξουν τα αφεντικά του. Αλλά φαντάζομαι αυτό είναι κάτι που το ξέρεις.
Τέλος, να αναφέρω ότι ο Πειρατής δεν πλησίασε σχεδόν ποτέ την Νταίζη. Όσες φορές προσπάθησε να το παίξει σε διπλό ταμπλό, η Νταίζη του έβγαλε δόντια.


Παρ’ όλο που ήταν γυναίκα και καμιά 20αριά κιλά ελαφρύτερη και κάμποσα ποντάκια κοντύτερη.
Ίσως η ζωή μας θα ήταν πιο όμορφη αυτή την στιγμή, αν οι Έλληνες έβγαζαν δόντια την στιγμή που έπρεπε.


Τώρα νομίζω ότι πλέον είναι λίγο αργά. Οπότε, τουλάχιστον ας είναι οι Έλληνες λίγο καθαροί.
Αν είσαι καθαρός, το σεξ με την εξουσία είναι πιο ωραίο. Ακόμα και όταν ο εξουσιαστής είναι ΜΠΟΥΡΟΥΧΑΣ και για τον πoύτσο.


Υ.Γ. Χάρηκα πολύ που δεν σταμάτησες. Πραγματικά.
Με εκτίμηση-αγάπη


Αντώνης


(Αγαπητέ Αντώνη, σκασίλα μου για τον Τσίπρα και για τους Έλληνες· τους βαρέθηκα. Διαβάζοντας το κείμενό σου, ένιωσα μεγάλη επιθυμία να πάρω ένα σκυλί. Κοντεύουν έξι μήνες που είμαι χωρίς ζώο στο σπίτι -είναι η πρώτη φορά που είμαι χωρίς ένα τουλάχιστον ζώο από την ημέρα που γεννήθηκα- και σκέφτομαι να αφήσω πια τις γάτες και να επιστρέψω στα σκυλιά που ήταν η πρώτη μου αγάπη. Θα πάρω ένα θηλυκό, για να με έχει σαν θεό. Πάντα είχαμε θηλυκά ζώα. Ωραία είναι και τα αρσενικά αλλά τα θηλυκά με πεθαίνουν. Κι ένα δελφίνι θα ήθελα να έχω. Τουλάχιστον να κολυμπήσω μια φορά ακόμα στη ζωή μου με ένα δελφίνι. Μου έτυχε μια φορά στο νησί σου -πριν από πολλά χρόνια- και δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Ήταν σαν έρωτας. Σαν μεγάλος έρωτας. Δεν μπορώ να το περιγράψω αυτό το συναίσθημα. Όποιος το έχει ζήσει, καταλαβαίνει τι εννοώ. Ήμουν με το δελφίνι και το δελφίνι δεν έφευγε με τίποτα. Όλο παιχνίδια μου έκανε. Κάτι ήθελε να μου πει. Να είσαι καλά Αντώνη.)

Πηγή: pitsirikos.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου