Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Ο θίασος

theatro skiwn
Φίλε Πιτσιρίκο,

Τεράστια η επιτυχία του ΣΚΑΙ και του Αλαφούζου στον τομέα της έγκυρης και έγκαιρης ενημέρωσης. Τεράστια επίσης και η στροφή 360 μοιρών στην θέση του σταθμού απέναντι στο ζήτημα της βίας.

Τα πρωτοπαλίκαρα του Αλαφούζου δεν έπαψαν στιγμή να βρίζουν και να λοιδορούν τους ψωριάρηδες που βγαίνουν στους δρόμους -όταν έβγαιναν- για να διαμαρτυρηθούν για τα μνημόνια και τις βάρβαρες και αντιδημοκρατικές πολιτικές της λιτότητας.

Λείπουν από τους λιγούρηδες οι σπουδαίες ιδέες και τα υψηλά ιδανικά όπως πχ εκείνο της αθλητικής άμιλλας.

Όταν λοιπόν ο κύριος Καργιόλης, ο διαιτητής, διατάζει την διακοπή του αγώνα – «χωρίς λόγο» αφού δεν υπήρχαν ούτε 129 νεκροί μέσα στον αγωνιστικό χώρο – οι μασκοφόροι και πρασινοφόροι μπαχαλάκηδες έχουν κάθε δίκιο να τα κάνουν όλα πουτάνα. Ιδίως, όταν πρόκειται για οπαδούς της ομάδας της οποίας προεδρεύει ο διευθυντής του ανεξάρτητου σταθμού ΣΚΑΙ, εφοπλιστής κύριος Αλαφούζος. Ο σχολιασμός του ντέρμπι ήρθε λίγες μόνο μέρες μετά την τεράστια επιτυχία του σταθμού που σε αποκλειστικότητα παρουσίαζε την Ακρόπολη φωτισμένη στα χρώματα της γαλλικής σημαίας όπως με τρεμάμενη φωνή ενημέρωνε το κοινό η κυρία Σία.
Τελικά, η εικόνα της «σοβαρής» και «υπεύθυνης» πλευράς της Ελλάδας – της «Μένουμε Ευρώπη» Ελλάδας δηλαδή – θυμίζει ταινία του Λουί Ντε Φινές.

Μα τόσο ηλίθιοι, αναρωτιέσαι διαρκώς.

Η Ν-Δούλα δεν μπορεί ούτε να διοργανώσει τις εσωκομματικές της εκλογές. Τα ΜΜΕ θυμίζουν μπουλούκι ελληνικής επαρχίας της δεκαετίας του ’50.

Η κυβέρνηση ταινία του Φώσκολου με το σενάριο γραμμένο στο πόδι και τους ηθοποιούς να συναγωνίζονται ο ένας τον άλλο στην ανικανότητα.

Ακόμα βέβαια ο Τσίπρας έχει μια κάποια τηλεθέαση αλλά ως πότε.

Θα ήταν όλοι αυτοί εξαιρετικά διασκεδαστικοί, αν δεν ήταν τελικά τόσο επικίνδυνοι – αφού κρατούν το τιμόνι της διακυβέρνησης – στις απίστευτες καταστάσεις που έχει να αντιμετωπίσει η χώρα μέσα στους επόμενες μήνες.

Κι όπως ο Νιόνιος στην «Μαύρη θάλασσα» του 1972, τρώω το ίδιο «βρώμικο ψωμί» σιγο-τραγουδώντας τους ίδιους στίχους …
«Κωμικού, ξυπόλυτου θιάσου
έργο τρομερό τα όρη του Καυκάσου
ίθρα ου θανάσιμη τσουλήθρα
ίθρα οα καταβόθρα, κολυμπήθρα
Σε πηγή θολή και μολυσμένη
την κρυφή μου αγάπη έχω βαφτισμένη
ερε οα σ’ όλα υπερέχω
όλα τα ζητώ και τίποτα δεν έχω
Δεν έχω ήχο, δεν έχω ήχο, δεν έχω υλικό, δεν έχω ήχο»
Επίκαιρος όσο ποτέ.
Φιλιά από την βασιλευομένη Εσπερία
Ηλίας

Υ.Γ. Συμφωνώ μαζί σου πάντως για το ποιος θα ήταν ο καλύτερος πρόεδρος της ΝΔ. Με τα χίλια ο Μητσικώστας. Αναμφίβολα πιο ικανός από όλους τους υποψηφίους. Επιπλέον θα κάνει πλάκα στην Μέρκελ και θα βλέπουμε φωτογραφίες όπου θα ξεκαρδίζεται η «σιδηρά κυρία» και όχι ο γελοίος ο τύπος με το λευκό πουκάμισο – χωρίς γραβάτα – και το κουμπωμένο μπλε σακάκι.

​Εν τω μεταξύ, με βάση τις φωτογραφίες που έχω δει, στο Βέλγιο πρέπει να έχει γίνει κάποιο πραξικόπημα αλλά το κάνουν όλοι γαργάρα. Definitely, this is a coup!

(Αγαπητέ Ηλία, τηλεόραση δεν παρακαλουθώ· ό,τι ξέρω από την τηλεόραση είναι αυτά, που διαβάζω στα social media. Εδώ να σου γράψω κι ένα ωραίο: Είμαι πρόπερσι το καλοκαίρι φιλοξενούμενος σε ένα νησί, έχω επιστρέψει από το μπάνιο, είμαι αραχτός σε ένα ωραίο μπαλκόνι με την θάλασσα απέναντι​, και μπαίνω στο Twitter. Κάτι είχε συμβεί στην τηλεόραση και σχολίαζαν όλοι με μανία. Σχολίαζα κι εγώ, και τα retweet έπεφταν βροχή. Κάποια στιγμή μου γράφει κάποιος «καλά, δεν ξεκολλάς από την τηλεόραση;». Δεν υπήρχε τηλεόραση στο σπίτι που ήμουν. Εγώ σχολίαζα, διαβάζοντας αυτά που έγραφαν οι άλλοι. Α, και να ξέρεις πως ελάχιστοι βλέπουν πια τηλεόραση στην Ελλάδα. Στην παρέα μου κανείς. Αλλά στις μετρήσεις, δεν μετράνε πια επί των κατόχων τηλεόρασης -όπως έκαναν παλιότερα- αλλά επί αυτών που βλέπουν τηλεόραση. Το κάνουν για να δείχνουν πως έχουν τηλεθέαση. Πια μόνοι οι ηλικιωμένοι βλέπουν τηλεόραση. Ηλία, ολιγάρχες και πολιτικό κατεστημένο έχουν σαπίσει. Αλλά προτιμούν να σαπίσει εντελώς και η χώρα, παρά να χάσουν τα προνόμιά τους. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε. Ο Γιώργος Μητσικώστας -επειδή τον γνωρίζω- είναι σοβαρός άνθρωπος και δεν θα είχε θέση σε κάποιο από αυτά τα κόμματα. Πάντως, μιμείται τους πάντες και τους κάνει καλύτερους και από τους ίδιους. Πριν από μερικά χρόνια, κατεβαίναμε με το αυτοκίνητό του την Κηφισίας, και έκανε κι εμένα. Μου μιλούσε με τη φωνή μου. Αυτό πρέπει να το ζήσεις, για να δεις πόσο απίστευτο και πόσο αστείο είναι. Να σου θυμίσω πως, πριν από δυο μήνες, ο Μητσικώστας -που σε 25 χρόνια καριέρας κανείς δεν τον κατηγόρησε ποτέ για εμπάθεια, εμμονές ή χυδαιότητα- απολύθηκε από το Βήμα FM την πρώτη μέρα των εκπομπών του, επειδή τόλμησε να σατιρίσει τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Αυτό λέει πολλά για ΜΜΕ και πολιτικούς σήμερα στην Ελλάδα. Να είσαι καλά, Ηλία.)


πηγή: pitsirikos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου