Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Νέο επεισόδιο με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου στο Ορμένιο Έβρου

Νέες συγκλονιστικές μαρτυρίες για την τρομοκρατική δράση της Προέδρου της Βουλής Ζωής Κωνσταντοπούλου βλέπουν από το πρωί το φως της δημοσιότητας.

Λίγες μόλις ώρες μετά το εμπεριστατωμένο ρεπορτάζ του iefimerida.gr, δεκάδες στόματα άρχισαν να ανοίγουν περιγράφοντας τις στιγμές φρίκης που έζησαν στα χέρια της αδίστακτης Προέδρου.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες από το facebook, η Ζωή Κωνσταντοπούλου, εμφανώς κυριευμένη από δυνάμεις του σκότους, έχει πάρει σβάρνα όλα τα βουλκανιζατέρ της χώρας απαιτώντας να της βάλουν βενζίνη.

Το πρώτο επεισόδιο έγινε την Κυριακή του Πάσχα, όταν η κυρία Κωνσταντοπούλου διακτινίστηκε από την Αιδηψό σε βουλκανιζατέρ στο Ορμένιο Έβρου απαιτώντας να της βάλουν 50 ευρώ αμόλυβδη.

Στις διαμαρτυρίες του υπαλλήλου ότι δεν είναι πρατήριο υγρών καυσίμων και δεν έχει αυτή τη δυνατότητα, η Ζωή Κωνσταντοπούλου απάντησε "Τώρα τη γάμησες".

Το σκηνικό επαναλήφθηκε και την επόμενη ημέρα, Δευτέρα του Πάσχα, όπου και απαίτησε από τον υπάλληλο να της βάλει 60 ευρώ super. Ο υπάλληλος του βουλκανιζατέρ επανέλαβε ότι δεν έχει αυτή τη δυνατότητα, οπότε η Ζωή Κωνσταντοπούλου άρχισε να βγάζει καπνούς, ενώ κέρατα τράγου φύτρωσαν στο κεφάλι της.

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου έφυγε και επέστρεψε 20 λεπτά αργότερα καβάλα σε ένα τανκ απαιτώντας να της αλλάξουν τις ερπύστριες. «Βουλκανιζατέρ δεν είσαι; Άλλαξέ μου τις ερπύστριες αλλιώς θα το κάνω Κούγκι» του έλεγε απειλητικά, επιβεβαιώνοντας τους φόβους των νεοφιλελέδων ότι Κωνσταντοπούλου και Καμμένος έχουν κοινή ατζέντα.

Μιλώντας στο iefimerida.gr, η Βάλια, μέλος των Ατενίστας, περιέγραψε λεπτό προς λεπτό την εμπειρία της:

«Σήμερα το απόγευμα, στις 7, έφτασα από την Αθήνα στο Ορμένιο. Ο τελικός μου προορισμός ήταν το Καστελόριζο αλλά ήταν ωραία μέρα και είπαμε με τη φίλη μου να το κάνουμε σαν εκδρομή και να πάμε μέσω Βουλγαρίας. Σταματήσαμε για να μοιράσουμε μερικά από τα κόκκινα βιβλία του Ποταμιού σε ένα βουλκανιζατέρ. Ήταν γύρω στις 8 παρά 20.

Ακριβώς μπροστά μου ήταν ένα τανκ τύπου Leopard και είδα μια κυρία με καναρινί παλτό και δύο άνδρες να φωνάζουν δυνατά. Ο ένας άντρας φαινόταν ότι ήταν υπάλληλος βουλκανιζατέρ από τη στολή αστροναύτη που φορούσε, ενώ ο άλλος φορούσε μάσκα και βατραχοπέδιλα. Μάλλον ήταν αστυνομικός. Και οι τρεις φώναζαν υπερβολικά δυνατά. Από το παλτό κατάλαβα αμέσως ότι η γυναίκα ήταν η πρόεδρος της Βουλής, Ζωή Κωνσταντοπούλου. Σήκωσα το κινητό να τραβήξω μία σέλφι. Εκείνη την ώρα η κυρία Κωνσταντοπούλου έλεγε στον υπάλληλο "αν δε μου αλλάξεις τις ερπύστριες θα σου βάλω το κανόνι του τανκ στον κώλο" και εκείνος απαντούσε "στο δικό μου δε χωράει στον δικό σου κολυμπάει". Η κυρία Κωνσταντοπούλου επέμενε "στο δικό μου κάνει τούμπες στο δικό σου κωλοτούμπες". Όσο συνέβαιναν αυτά, ο αστυνομικός με τα βατραχοπέδιλα κυνηγούσε μια ξεφούσκωτη σαμπρέλα με την απόχη του σα να μη συνέβαινε τίποτα. Εγώ συνέχισα να ανεβάζω σέλφις με το ηλιοβασίλεμα στο Instagram.

Η φίλη μου που ήταν στο αυτοκίνητο έβλεπε μια ομιλία του Σταύρου Θεοδωράκη, εγώ πήγα παραπέρα να ντύσω με πουλόβερ κάτι λάστιχα που κρύωναν και είδα την κυρία Κωνσταντοπούλου να ανοίγει την πόρτα του αυτοκινήτου μου και να απαιτεί από τη φίλη μου να σβήσει το βίντεο. Εκείνη τρόμαξε και το έκανε. Η κα Κωνσταντοπούλου τής πήρε το κινητό από τα χέρια για να δει αν έχει άλλο υλικό από το Ποτάμι. Έσφιξε τη γροθιά της και το έκανε κομμάτια. Κατόπιν, κατευθύνθηκε στο κατάστημα και άρχισε να μου φωνάζει να σταματήσω να ξεκολλάω τσίχλες από το πάτωμα και να διαγράψω τις φωτογραφίες του Σταύρου Θεοδωράκη που έχω αποθηκευμένες στο κινητό μου για τις μοναχικές νύχτες. Της είπα "Το κινητό μου χάλασε. Έβαλα να παίξει η συνέντευξη του Σταύρου στον Χατζηνικολάου και έπαθε αυτοανάφλεξη". Κατευθύνθηκε ο τρίτος κύριος με τα βατραχοπέδιλα προς τα εμένα και φώναζε "δώσε το κινητό και σβήσε τις φωτογραφίες αλλιώς θα σου ρίξω με το ψαροντούφεκο". Του είπα "σας παρακαλώ, το ψαροντούφεκο είναι για τα χταπόδια και τους λαθρομετανάστες" και γυρίζει προς την κα Κωνσταντοπούλου και της λέει: "Ζωούλα, θέλεις να το κάνουμε Κούγκι;". Έρχεται τότε η Πρόεδρος της Βουλής ακριβώς μπροστά μου με το τανκ και εκτοξεύει ένα βλήμα. Ήταν τρομερά απειλητική. Ευτυχώς, είμαι μικρόσωμη και ευκίνητη, οπότε έσκυψα και απέφυγα το βλήμα, το οποίο καρφώθηκε στο βουλκανιζατέρ και το τίναξε στον αέρα. Αμέσως μου ήρθαν στο μυαλό οι κουκουλοφόροι που έχουν κάνει κατάληψη στην Πρυτανεία κι απειλούν να καταλύσουν τη Δημοκρατία. Ουρλιάζοντας από τρόμο ρωτούσα επίμονα την κα Κωνσταντοπούλου για τη Μαρφίν αλλά εκείνη δεν είπε τίποτα. 

Εκείνη την ώρα εμφανίστηκε ένας ιπτάμενος δίσκος που πήρε τον άντρα με τη μάσκα και τα βατραχοπέδιλα κι εξαφανίστηκαν στον έναστρο ουρανό μαζί με ένα κοπάδι δράκων.

Η κα Κωνσταντοπούλου έδεσε εμένα και τη φίλη χειροπόδαρα πίσω από το τανκ κι έβαλε μπρος. Μας έσερνε για ώρες με αποτέλεσμα να χαλάσει το μέικ απ μου. Κατόπιν, μας πέταξε σε μια τάφρο με κροκόδειλους και ενώθηκε με άλλες δυνάμεις τζιχαντιστών που έχουν υπό τον έλεγχό τους τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Άκουσα να λένε ότι θα πάνε προς τα σύνορα με την Τουρκία για να ρίξουν τον Φράχτη. 

Τότε ήταν που άρχισα να συνέρχομαι. Βρισκόμουν στο δωμάτιό μου στην Αθήνα. Είμαι η Βάλια και είμαι καλά."

by To Skouliki Tom

(Ανήθικο δίδαγμα: Μου έστειλαν χθες το βράδυ το σκουπιδοκείμενο του iefimerida.gr. Μολύνεσαι και μόνο που το διαβάζεις. Παρόμοια κείμενα συναντάς μόνο σε μπλογκ τελευταίας υποστάθμης. Εννοείται φυσικά ότι κοινοποιήθηκε σαν παλαβό. Το γεγονός ότι τα μεγάλα ειδησεογραφικά σάιτ - απ' όπου κι αν προέρχονται - έχουν φτάσει στο σημείο να ψαρεύουν "ειδήσεις" από τα social media και να τις ονομάζουν ρεπορτάζ αποδεικνύει ότι η δημοσιογραφία στην Ελλάδα έχει πιάσει πάτο. Βέβαια, πριν τη δημοσιογραφία, έπιασε πάτο το αναγνωστικό κοινό. Όσο μεγαλύτερη η λάσπη τόσες περισσότερες οι κοινοποιήσεις. Το ελληνικό διαδίκτυο μάς ταΐζει αυτό ακριβώς που θέλουμε. Σκατά. Σε κάθε περίπτωση, το iefimerida.gr πέτυχε αυτό που ήθελε. Πήρε τα πολυπόθητα κλικ. Για τη λάσπη στη Ζωή Κωνσταντοπούλου φρόντισαν όλοι οι υπόλοιποι.)

(Ανήθικο δίδαγμα no.2: Σοκαρίστηκε η ελληνική κοινή γνώμη από το "ξέρεις ποια είμαι εγώ" και την αγένεια μιας βουλευτού. Σοκαρίστηκαν οι πρωταθλητές της αυτοαναφορικότητας και της τσιρίδας. Η υποκρισία έχει τρυπήσει το ταβάνι και οδεύει προς την στρατόσφαιρα.)

Αναλυτικό ρεπορτάζ στη σελίδα μας facebook.com/TheThreeMooges

Πηγή: thethreemooges

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου